22/09/2015
Αγορά τεχνολογίας: Νέες συνεργασίες ζητούν μεγάλοι διανομείς

 

Σε καλύτερες ημέρες προσβλέπει η ελληνική αγορά των καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας, όπου τις τελευταίες εβδομάδες δείχνει να υπάρχει αρκετή κινητικότητα. Τα προβλήματα που δημιούργησαν οι έλεγχοι κεφαλαίου φαίνεται πλέον πως έχουν ξεπεραστεί, καθώς η κατάσταση έχει ομαλοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, με τις περισσότερες από τις μεγάλες εταιρείες να δηλώνουν ότι δεν υπάρχει κάποιο ζήτημα που να δημιουργεί ελλείψεις στην αγορά, ενώ αισιοδοξούν ότι η ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας θα βοηθήσει σημαντικά στη βελτίωση της ψυχολογίας των καταναλωτών.

Αρκετές εταιρείες, βέβαια, θεωρούν ότι η φετινή χρονιά είναι μάλλον «χαμένη», υπό την έννοια ότι δεν περιμένουν να βελτιώσουν τα οικονομικά αποτελέσματά τους σε σχέση με πέρσι. Από την άλλη πλευρά, όμως, αφενός θα επιδιώξουν να περιορίσουν τις απώλειές τους και αφετέρου αναζητούν τρόπους ενίσχυσης των εσόδων τους.

Ιδίως στον τομέα της χονδρικής διάθεσης, τους τελευταίους μήνες έχουν γίνει αρκετές κινήσεις, ενώ επιπλέον οι επαφές που υπάρχουν μεταξύ των ενδιαφερόμενων πλευρών έχουν πολλαπλασιαστεί. Μάλιστα, οι εξελίξεις που υπήρξαν το τελευταίο δίμηνο σε θυγατρική μεγάλου κατασκευαστή προϊόντων τεχνολογίας, αναζωπύρωσε τις φήμες περί νέων συμφωνιών με ενδιαφερόμενους διανομείς. Μέχρι στιγμής, δεν έχει υπάρξει κάποια συμφωνία αλλά μόνο επαφές και μάλιστα σε αρκετά υψηλό επίπεδο στελεχών.

Κινητικότητα πάντως υπάρχει εδώ και αρκετούς μήνες. Στο τέλος του 2014, ο όμιλος Ideal είχε ανακοινώσει την είσοδό του στον χώρο της διανομής των οικιακών ηλεκτρικών συσκευών, αναλαμβάνοντας τις αντιπροσωπείες που είχε ο όμιλος Φουρλή, η Intertech ξεκίνησε τη συνεργασία της με την ιαπωνική Ricoh στον χώρο των λύσεων εκτύπωσης και γενικότερα πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη διανομή αναζητούν νέες συνεργασίες. Πολλοί έχουν, μάλιστα, στραμμένο το ενδιαφέρον τους στην Κίνα, καθώς είναι αρκετοί οι κατασκευαστές από τη συγκεκριμένη χώρα που επιδιώκουν την είσοδό τους στην ευρωπαϊκή αλλά και στην ελληνική αγορά. Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι η είσοδος στην ελληνική αγορά της κινεζικής Coolpad, η οποία κατασκευάζει smartphones, με διανομέα το ελληνικό γραφείο της TCCM.

 

Πηγή: imerisia.gr


B4-B5_728X90