16/04/2014
«Μάχη» Cosmote-Vodafone για το mobile internet

 

Η ποιότητα και οι ταχύτητες που προσφέρουν τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας που αναπτύσσουν αποτελούν το νέο τοπίο επικοινωνιακής διαμάχης μεταξύ Cosmote και Vodafone. Η Cosmote υποστηρίζει ότι έχει το ταχύτερο δίκτυο για πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω κινητού, ενώ η Vodafone δηλώνει ότι έχει το καλύτερο δίκτυο. Και οι δύο εταιρείες επικαλούνται μετρήσεις και έρευνες ανεξάρτητων φορέων, ενώ παράλληλα έχουν επιδοθεί και σε έντονη διαφημιστική καμπάνια.

Cosmote
Η αρχή έγινε την περασμένη Παρασκευή όταν η Cosmote ανακοίνωσε ότι το δίκτυό της είναι 27% ταχύτερο από τον δεύτερο πάροχο (σ.σ. που είναι η Vodafone, χωρίς, όμως, αυτό να αναφέρεται στο σχετικό δελτίο Τύπου), επικαλούμενη τις μετρήσεις του ανεξάρτητου φορέα Ookla, μίας από τις πλέον διαδεδομένης εφαρμογές μετρήσεων για τις ταχύτητες στο Διαδίκτυο. Σύμφωνα με την Cosmote, τα αποτελέσματα βασίστηκαν σε 150.000 μετρήσεις που έγιναν από περίπου 40.000 χρήστες σε ολόκληρη την Ελλάδα τους τελευταίους μήνες και εκτιμά ότι η διαφορά της οφείλεται και στην αρκετά μεγάλη κάλυψη που προσφέρει το δίκτυο 4G και φθάνει λίγο κάτω από το 60% του πληθυσμού. Πέραν της ανακοίνωσης, η Cosmote ξεκίνησε και μία μεγάλη διαφημιστική καμπάνια επί του θέματος, με τη Vodafone να σηκώνει το γάντι και να ξεκινά εκ νέου την προβολή διαφημιστικών σποτ για το «super δίκτυο» της εταιρείας.

Vodafone
Παράλληλα, όμως, χθες η Vodafone έστειλε ανακοίνωση όπου επικαλείται την αξιόπιστη πανελλαδική έρευνα ικανοποίησης πελατών, που διεξάγεται από την ανεξάρτητη εταιρεία TNS ICAP σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 16.380 χρηστών ετησίως, σύμφωνα με την οποία οι πελάτες της εταιρείας δηλώνουν ότι έχουν συνολικά την καλύτερη εμπειρία δικτύου. Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι οι χρήστες της Vodafone μπορούν να σερφάρουν στο Internet μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας ακόμη και αν βρίσκονται στο υπόγειο, ενώ η επιτυχία κλήσεων αγγίζει το 100%. Παράλληλα, σπεύδει να προσθέσει ότι τα τελευταία πέντε χρόνια έχει επενδύσει πάνω από 600 εκατ. ευρώ σε υποδομές δικτύου, ενώ παράλληλα επεκτείνει διαρκώς το 4G δίκτυο της.

Η «μάχη» αυτή διεξάγεται σε μία περίοδο έντονου ανταγωνισμού, όπου η εμπειρία στην πλοήγηση στο Διαδίκτυο εξελίσσεται σε βασικό κριτήριο επιλογής παρόχου κινητής τηλεφωνίας.

 

Πηγή: www.imerisia.gr


B4-B5_728X90