03/10/2016
Sony Electronics: Επενδύει στην ελληνική αγορά

 

Στις ευκαιρίες που παρουσιάζουν αρκετές κατηγορίες ηλεκτρονικών προϊόντων, όπως είναι αυτή των συστημάτων ήχου, σκοπεύει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση η Sony Electronics, για την οποία η ελληνική αγορά παρουσιάζει ιδιαίτερη σημασία και θα συνεχίσει να επενδύει σε αυτή.

«Πλέον δίνουμε μεγαλύτερη έμφαση σε προϊόντα που απευθύνονται στα υψηλότερα στρώματα της αγοράς (premium) όπου μπορείς να προσφέρειw καλύτερη τεχνολογία και υπάρχουν και μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους», σημειώνει στην «Η» ο Σιγκέρου Κουμεκάουα, πρόεδρος της Sony Electronics για την Ευρώπη. Επιπλέον, σύμφωνα με το υψηλόβαθμο στέλεχος του ιαπωνικού κολοσσού και οι καταναλωτές δείχνουν να θέλουν αυτή τη στροφή σε premium προϊόντα.

Στην πρόσφατη IFA 2016, μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τεχνολογίας παγκοσμίως, η Sony έδειξε ότι τα προϊόντα ήχου είναι από τις κατηγορίες που την ενδιαφέρουν. «Υπάρχει μία τάση προς τον ήχο», επισημαίνει ο κ. Κουμεκάουα «με την αγορά ιδίως στον τομέα της υψηλής ανάλυσης (hi-res) να παρουσιάζει εκρηκτικούς ρυθμούς». Η τάση αυτή δείχνει να υπάρχει και στην Ελλάδα, όπου, όπως σημειώνει ο Τακαχίτο Ουεσούγκι, επικεφαλής της Sony Electronics για την κεντρική και ανατολική Ευρώπη, η ιαπωνική εταιρεία βρίσκεται στην πρώτη θέση της εγχώριας αγοράς με μερίδιο που ξεπερνά το 30%.

Η έμφαση σε premium προϊόντα υπάρχει και στις άλλες βασικές κατηγορίες προϊόντων της Sony Electronics, προεξαρχόντος της τηλεόρασης. «Τα μερίδιά μας στα υψηλότερα στρώματα της αγοράς της τηλεόρασης, δηλαδή στα μοντέλα με διαγώνιο άνω των 45 ιντσών, ενισχύονται διαρκώς τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα, από την oποία είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι» επισημαίνει ο πρόεδρος της Sony Electronics, σύμφωνα με τον οποίο υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές για μοντέλα που υποστηρίζουν την αναπαραγωγή περιεχομένου υπερυψηλής ευκρίνειας (4Κ). «Στην Ευρώπη το 2016, πάνω από το 50% των τηλεοράσεων που θα διαθέσει η Sony θα υποστηρίζουν 4Κ» εκτιμά ο κ. Κουμεκάουα με τον κ. Ουεσούγκι να προσθέτει ότι αντίστοιχη τάση υπάρχει και στην Ελλάδα. «Οι καταναλωτές θέλουν να έχουν πάντα την καλύτερη ποιότητα» σημειώνει ο πρόεδρος της Sony, σύμφωνα με τον οποίο το θέμα του περιεχομένου έχει αρχίσει να λύνεται δεδομένου ότι πλέον δημιουργείται 4Κ περιεχόμενο και από τους καταναλωτές.

Ερωτώμενος σχετικά με το πώς αντιμετωπίζει η Sony το θέμα της «επίθεσης» που έχουν εξαπολύσει στο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών οι Κινέζοι κατασκευαστές, ο κ. Κουμεκάουα επiσήμανε ότι η ιαπωνική εταιρεία δεν σκοπεύει να ανταγωνιστεί τους Κινέζους ανταγωνιστές της που επικεντρώνονται στα χαμηλότερα στρώματα της αγοράς με περισσότερο προσιτά προϊόντα. «Δίνουμε έμφαση πλέον στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα». τονίζει ο πρόεδρος της Sony Electronics για την Ευρώπη.

Νέες ευκαιρίες

Σύμφωνα με τον κ. Κουμεκάουα, ευκαιρίες υπάρχουν και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, φέρνοντας ως παράδειγμα τις φωτογραφικές μηχανές με εναλλάξιμους φακούς (DSLR), όπου η Sony έχει βελτιώσει σημαντικά τα μερίδια αγορά της. Όσον αφορά το θέμα του Διαδικτύου των Πραγμάτων (IoT), ο κ. Κουμεκάουα υποστηρίζει ότι είναι πολύ ευρεία η έννοια του, αλλά σπεύδει να προσθέσει ότι η Sony θα επιδιώξει να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν όπως και να ηγηθεί της συγκεκριμένης αγοράς.

Επιπλέον, στο ΙοΤ αναμένεται να δούμε και νέα επιχειρηματικά μοντέλα και συνεργασίες με τον πρόεδρο της Sony Electronics να τονίζει ότι η ιαπωνική εταιρεία δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να συνεργαστεί με νέους «παίκτες», εφόσον υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις.

 

Πηγή: imerisia.gr


B4-B5_728X90