27/12/2013
Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για Συγκεντρωτικές Καταστάσεις Τιμολογίων Πελατών / Προμηθευτών

Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για Κ.Β.Σ ( Συγκεντρωτικές Καταστάσεις Τιμολογίων Πελατών / Προμηθευτών )

 

1.Πόσες εγγραφές μπορώ να υποβάλω μέσω φόρμας;

Μπορείτε να υποβάλετε μέχρι 50 εγγραφές για πελάτες και μέχρι 50 εγγραφές για προμηθευτές.
                 
 

2.Αν έχω πάνω από 50 εγγραφές μπορώ να υποβάλω μέσω φόρμας;

Όχι, θα υποβάλετε με αρχείο που θα δημιουργήσετε αφού εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας το πρόγραμμα  Δήλωση Κ.Β.Σ. (έτος χρήσης 2007 και μετά) (Συγκεντρωτικές Καταστάσεις Τιμολογίων Πελατών-Προμηθευτών)(πρόγραμμα για τη δημιουργία του αρχείου προς υποβολή)  από την σελίδα της Γ.Γ.Π.Σ., Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις , Ελεύθερα Προγράμματα και Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα της ΓΓΠΣ.

 

3.Πώς θα ανακτήσω το αρχείο Κ.Β.Σ που υπέβαλα;

Μέσα από την οθόνη της εφαρμογής υποβολής των Συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών Προμηθευτών ,επιλέξτε «Προβολή Δήλωσης» και μετά επιλέξτε το κουμπί «Προβολή»  στη δήλωση που θέλετε να δείτε ή να ανακτήσετε το αρχείο της στον υπολογιστή σας.
Στη σελίδα παρουσιάζονται οι  50 πρώτες εγγραφές που έχετε υποβάλλει και στην μέση της σελίδας  πατώντας το δεξί πλήκτρο του ποντικιού στον σύνδεσμο « Πατήστε Εδώ για να κατεβάσετε το Αρχείο»,  επιλέξτε «Αποθήκευση Συνδέσμου Ως»  ή «Save target as.» , μέσω της οποίας μπορείτε να αποθηκεύσετε το αρχείο που έχετε ήδη υποβάλλει στον υπολογιστή σας και να το ανοίξετε με το το πρόγραμμα Δήλωση Κ.Β.Σ. (έτος χρήσης 2007 και μετά) (Συγκεντρωτικές Καταστάσεις Τιμολογίων Πελατών-Προμηθευτών)(πρόγραμμα για τη δημιουργία του αρχείου προς υποβολή) 

 

4.Πώς μπορώ να ανακτήσω τον αριθμό καταχώρησης ;

Μέσα από την οθόνη της εφαρμογής υποβολής των Συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών Προμηθευτών, επιλέγετε «Προβολή Δήλωσης»  και αφού επιλέξετε τον «Τύπο Δήλωσης»  και το «Έτος»,  στη συνέχεια πατάτε το πλήκτρο «Κατάσταση»  στην δήλωση που θέλετε να ανακτήσετε τον αριθμό καταχώρησης.

 

5.Έχω κάνει διακοπή εργασιών μέσα στο 2011,μπορω να υποβάλω συγκεντρωτικές καταστάσεις για το έτος 2010;

Ναι μπορείτε κανονικά να υποβάλλετε μέσω της εφαρμογής Taxisnet, εφόσον έχετε ενεργό κωδικό εισόδου. Εναλλακτικά, όσοι βρίσκονται σε κατάσταση διακοπής εργασιών, μπορούν να υποβάλλουν συγκεντρωτικές καταστάσεις για το έτος 2010 στην Δ.Ο.Υ.

 

6.Πώς κατεβάζω το πρόγραμμα για την Ηλεκτρονική Συμπλήρωση των Καταστάσεων Πελατών - Προμηθευτών ;

Μπορείτε να κατεβάσετε το πρόγραμμα για την Ηλεκτρονική Συμπλήρωση των Καταστάσεων Πελατών - Προμηθευτών  από τον διαδικτυακό τόπο www.gsis.gr στην επιλογή Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις/επιτηδευματίες

Δείτε περισσότερα.

 

7.Μπορώ να συμπεριλάβω τιμολόγιο που έχει εκδοθεί με ΑΦΜ τον ΑΦΜ του υπόχρεου υποβολής της συγκεντρωτικής κατάστασης τιμολογίων;

Για πληροφορίες σχετικά με  τα  θέματα  αυτοπαράδοσης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε στη Δ/νση Βιβλίων και Στοιχείων (Δ15) του Υπουργείου Οικονομικών, στα τηλέφωνα:
210-3610030,  210-3610065 και 210-3642682

 

8.Κατά την διάρκεια του έτους έκανα διακοπή της επιχείρησής μου και επανέναρξη με το ίδιο ΑΦΜ. Πώς θα υποβάλω την συγκεντρωτική κατάσταση τιμολογίων;

Επειδή ο ΑΦΜ της επιχείρησης παραμένει ο ίδιος, θα υποβάλετε ένα αρχείο για όλο το έτος.

 

9. Κατά την διάρκεια του έτους έκανα μετασχηματισμό της επιχείρησής μου με διαφορετική επωνυμία. Πως θα υποβάλω την συγκεντρωτική κατάσταση τιμολογίων;

Αν ο ΑΦΜ της επιχείρησης παραμένει ο ίδιος, θα υποβάλετε ένα αρχείο για όλο το έτος.

Αν ο ΑΦΜ της επιχείρησης έχει αλλάξει, θα υποβάλετε ξεχωριστό αρχείο για κάθε ΑΦΜ της επιχείρησής σας.

 

10.Τι είναι η «ανακλητική» δήλωση;

Όταν ανακαλούμε δήλωση που έχουμε υποβάλει μέσω αρχείου ή φόρμας υποβάλλοντας εκ νέου το σύνολο όλων των σωστών εγγραφών.

 

11.Έχω υποβάλει ενιαίο αρχείο, για το κεντρικό και τα υποκαταστήματα μαζί. Μπορώ να υποβάλω «ανακλητική» δήλωση ξεχωριστά για κάθε εγκατάσταση;

Όχι, διότι ισχύουν τα εξής:

Αν η αρχική ή η τελευταία ανακλητική δήλωση είναι με Αρ. Εγκατάστασης Ε (Ενιαία Υποβολή), τότε η επόμενη ανακλητική πρέπει υποχρεωτικά να είναι με Αρ. Εγκατάστασης Ε (Ενιαία Υποβολή).

Αν η αρχική ή η τελευταία ανακλητική είναι με 0 ή Αρ. Εγκατάστασης, τότε η ανακλητική μπορεί να είναι 0 ή Αρ. Εγκατάστασης αντίστοιχα, αλλά μπορεί να είναι  και Ε (Ενιαία Υποβολή).

 

12.Πώς μπορώ να υποβάλω «ανακλητική» δήλωση;

Με δύο τρόπους: α) μέσω φόρμας ή β) μέσω αρχείου.


Συγκεκριμένα:

α) Συνδέεστε με τους κωδικούς σας στην εφαρμογή «Υποβολή Συγκεντρωτικών Καταστάσεων Τιμολογίων Πελατών/ Προμηθευτών», στην υποβολή με φόρμα επιλέξτε το «Έτος αναφοράς» στο έντυπο Δ1 ή Δ2 και πατάτε «Συνέχεια», έπειτα πατάτε «Επεξεργασία δηλώσεων» και τελικά πατάτε «Υποβολή» στο τέλος της σελίδας.
Στην επόμενη σελίδα που εμφανίζεται η φόρμα, επιλέξτε την ένδειξη  «Ανακλητική», πληκτρολογήστε ξανά το σύνολο όλων των σωστών εγγραφών και στο τέλος πατάτε «Υποβολή».
Μέχρι την λήξη της προθεσμίας υποβολής, μπορείτε να υποβάλλετε όσες φορές επιθυμείτε ανακλητική δήλωση μέσω φόρμας. Ως σωστή υποβολή θα ληφθεί υπόψη η τελευταία ανακλητική.

β) Στην εφαρμογή «Υποβολή Συγκεντρωτικών Καταστάσεων Τιμολογίων Πελατών/ Προμηθευτών» θα ακολουθήσετε την κανονική διαδικασία υποβολής με αρχείο, χωρίς να δηλώσετε κάπου ότι υποβάλετε ανακλητική και θα υποβάλλετε εκ νέου ολόκληρο το αρχείο σας με το σύνολο όλων των σωστών εγγραφών. Το σύστημα θα θεωρήσει το αρχείο που υποβάλλατε εκ νέου, ως ανακλητική δήλωση.
Μέχρι την λήξη της προθεσμίας υποβολής, μπορείτε να υποβάλλετε όσες φορές επιθυμείτε ανακλητική δήλωση με αρχείο. Ως σωστό αρχείο θα ληφθεί υπόψη το τελευταίο.

 

13.Θέλω να υποβάλω «ανακλητική» δήλωση ενώ έχω υποβάλει μέσω φόρμας. Επειδή έχω αρκετές εγγραφές και πρέπει να τις πληκτρολογήσω ξανά όλες σωστά, υπάρχει άλλος τρόπος;

Ναι, υποβάλλοντας με αρχείο.
Συγκεκριμένα:
Μέσα από την οθόνη της εφαρμογής υποβολής των Συγκεντρωτικών καταστάσεων Πελατών Προμηθευτών, επιλέξτε την «Προβολή Δήλωσης», μετά στην δήλωση που έχετε υποβάλλει  με φόρμα επιλέξτε «Προβολή» και για να κατεβάσετε σε αρχείο τις εγγραφές που υποβάλλατε με φόρμα, πατήστε το δεξί πλήκτρο του ποντικιού στον σύνδεσμο «Πατήστε Εδώ για να κατεβάσετε το Αρχείο»  και επιλέξτε «Αποθήκευση Συνδέσμου Ως» ή «Save target as.» ώστε να το αποθηκεύσετε εκεί που επιθυμείτε.
Έπειτα μέσα από το πρόγραμμα e-Κ.Β.Σ.(βλέπε ερώτηση 6) ανοίγετε το αρχείο που κατεβάσατε και αποθηκεύσατε και αφού το διορθώσετε ή το συμπληρώσετε, αποθηκεύετε και μετά συμπιέζετε το αρχείο και το υποβάλλετε  από την εφαρμογή Taxisnet μέσω αρχείου (βλέπε απάντηση 12β).

 

14.Υπέβαλα μέσω φόρμας συγκεντρωτική κατάσταση τιμολογίων ενώ δεν ήμουν υπόχρεος. Πώς μπορώ να την διαγράψω;
Δεν μπορείτε να την διαγράψετε. Θα πρέπει να υποβάλετε μόνο μέσω φόρμας ανακλητική μηδενική δήλωση χωρίς καμία καταχώρηση πελάτη ή προμηθευτή.

 

15.Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις Συχνές-Ερωτήσεις. Τι να κάνω;

Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσα από την επιλογή ο λογαριασμός μου/My TAXISnet.
Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσω μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm


Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας:

Για θέματα τεχνικής υποστήριξης των εφαρμογών του νέου TAXISnet παρακαλούμε να απευθύνεστε αποκλειστικά και μόνο στο τηλεφωνικό κέντρο210 4802552. Παρακαλούμε  ακόμα να λάβετε υπόψη σας ότι η ΓΓΠΣ δεν είναι αρμόδια να σας απαντήσει σε φορολογικά θέματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις σας συνιστούμε να απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών στο τηλέφωνο 210 3375000 ή στις  ΔΟΥ.

Ταχ. Δ/νση ΓΓΠΣ : Χανδρή 1 & Θεσσαλονίκης, Τ.Κ. 18346, Αθήνα.

 

Πηγή:


B4-B5_728X90